اجاره ماشین عروس با راننده چه فرقی با اجاره ماشین راننده همراه دارد؟

با ما همراه باشید تا ابتدا انواع خدمات اجاره ماشین عروس در تهران و کرج را خدمتتان معرفی کنیم و سپس به سراغ پاسخ به سوال بالا برویم.

معمولا در اجاره ماشین عروس 3 نوع خدمات وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  1. اجاره ماشین عروس بدون راننده
  2. اجاره ماشین عروس با راننده
  3. اجاره ماشین عروس راننده همراه

اجاره ماشین عروس بدون راننده


در اجاره ماشین عروس بدون راننده، مدارکی مشخص شده برای اجاره خودرو بدون راننده دریافت می شود و بطور معمول خودرو برای حداقل 3 روز توسط مشتری رزرو می شود.
این خدمت معمولا برای افرادی است که می خواهند خودرو را برای چند روز در اختیار خود داشته باشند و حتی با آن به مسافرت و ماه عسل بروند.
در غیر این صورت اجاره ماشین بدون راننده برای این افراد پیشنهاد نمی شود.

اجاره ماشین عروس با راننده

در اجاره ماشین عروس با راننده معمولا خودرو برای حد اقل 10 ساعت توسط مشتری رزرو شده و هزینه آن بصورت ساعتی محاسبه می شود.
در اجاره ماشین عروس با راننده هیچ مدرک یا ضمانتی از مشتری گرفته نمی شود و تمامی مسئولیت های خودرو به عهده خود راننده است.

اجاره ماشین عروس با راننده چه فرقی با اجاره ماشین راننده همراه دارد؟

در اجاره ماشین عروس راننده همراه، راننده خودرو را در محل به مشتری تحویل می دهد و برای ضمانت یک فقره چک به مبلغ خودرو از مشتری دریافت می کند.

پس از آن راننده در خودرو فیلم بردار یا غیره تا انتهای مراسم همراه گروه می ماند ولی پشت فرمان نمشیند. در انتهای مراسم او خودرو را گرفته و چک ضمانت را به مشتری تحویل می دهد.

معمولا برای افرادی که قصد دارند یک خودرو مناسب برای شب عروسی خود اجاره کنند و خود پشت فرمون آن بنشینند، این مورد بهترین انتخاب است چون هم شرایط راحت تری دارد و هم از نظر هزینه برای او صرفه جویی می شود.